… Hai să nu ne mai auto-mutilăm sufleteşte !!! …

Nuştiu… îmi doream să fie alt fel.
Mai liniştit. Mai pur. Mai frumos.
Fără dezamăgiri, minciuni şi iluzii.
Fără păreri de rău şi vise goale.

M-am săturat pînă peste cap să închid ochii şi să mă prefac că nu văd, nu ştiu, nu aud.
M-am săturat  să mint, să mă mint.
M-am săturat de zilele astea neînsemnate în care trebuie să zîmbeşti, aşa pentru o oarecare impresie.
M-am săturat  zi de zi să mă „împiedic” de tine  ca oarba şi nici o reacţie [nu ne ştim, evident (: ].
M-am săturat  de mine.
M-am săturat să-ţi cerşesc iubire, deparcă aş fi dependentă de tine.
M-am săturat de vise şi de speranţe făcute  cu ochii deschişi.
M-am săturat, uff, de miile de explicaţii primite fără  rost.
M-am săturat de miile de explicaţii pe care mi le dau, pentru a mai crede  în tine, şi pentru a te justifica proriei persoane, pentru cele făcute, şi… şi totul e în zadar, nu am găsit nici un răspuns la nici o întrebare pe care  de mii de ori mi-am pus’o.
M-am săturat să tac.
M-am săturat să îmi ascund propriile sentimente.
M-am săturat şi îmi e teamă.
M-am săturat.

mda…

Un comentariu (+add yours?)

  1. Viorel Grecu
    mai 09, 2011 @ 17:49:04

    Destul de original articolul ! imi place.

    Răspunde

Lasă un comentariu