nu doare…dar doare că nu vei mai fi…

Nu doare că nu te voi mai vedea…doare că nu voi mai simţi, nu doare ce a fost, ci ce va fi… [fără tine]

Credeam că n-o să doară, îmi imaginam  că o să fie bine când  vei pleca, pentru că deja nu mai era ca atunci, ca în alte zile. Tot mai des auzeam acea frază care mă înfricoşa pe zi ce trece „…paa…mai vb…” . Şi acum îmi dau seamă că nici asta n-o s-o mai aud, de fapt n-o s-o mai citesc….((((

Speram să nu simt acel sentiment de pierdere [pt că deja l-am mai trăit odată], acea prăpastie în care se pierde, se uită totul…unde se ruinează tot ce a fost bine şi plăcut, iar ruinile nu sunt decît amintirile care ne vor copleşi atâta timp cât ne vom aminti de „noi”…

…Daa…, poate revederea v-a fi, dar oricum, v-a fi de la distanţă, v-a fi rece, tăcută şi neînsemnată…nu v-a mai fi acel seism cînd ne v-om revedea…nu v-a mai fi acel fior, nu v-a mai fi acel sclipici,,,,, nu v-a mai fi nimic…(((((

6 comentarii (+add yours?)

  1. Ancuţa
    iun. 23, 2010 @ 23:49:12

    s-a pierdut acel”ceva” si doare…pacat… imi place bogul tau, te-am adaugat in blogroll. try to smile!!!

    Răspunde

  2. roxs
    iun. 24, 2010 @ 22:50:35

    Da,ma poti adauga la blogroll si nu-ti face griji si eu voi face acelasi lucru.Pana atunci.Be happy!!:)

    Răspunde

  3. NathaLee
    iun. 27, 2010 @ 20:45:06

    Anişoar, când va fi acea revedre, tu vei fi alta, vei fi schimbată şi nu vei dori să revii în trecut şi nu garantez că va fi la fel şi din partea lui, doar că va fi prea târziu. Vei fi fericită şi fără el, şi fără conversaţiile voastre şi fără zâmbetul, înfăţişarea, gesturile lui, vei fi fericită!

    Răspunde

  4. Annyella
    iun. 27, 2010 @ 23:46:33

    cred că şi mie îmi va părea rău …dar asta e….:(((

    Răspunde

Lasă un comentariu